Pranie dywanów, Pranie wykładzin, Pranie mebli, Ozonowanie, Dezynfekcja parowa, Pranie tapicerek samochodowych,

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie.
Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.


Regulamin Pralni Dywanów Gorzej nie będzie

Gorzej Nie Będzie » Regulamin Pralni Dywanów Gorzej nie będzie


  • Wykonawcą usług jest firma Pro Solutions Group Piotr Mysłowski NIP 713306830 z siedzibą w miejscowości Głuszczyzna 80 nazywana w dalszej części regulaminu „Pralnia Dywanów“.

  • Opłata za usługę pobierana jest w całości przy odbiorze przedmiotu zlecenia. Wysokość opłaty określa cennik pralni.

  • Dywany bez oznaczenia producenta lub dywany, które zgodnie z zaleceniami producenta nie mogą być prane, przyjmowane są wyłącznie na odpowiedzialność Klienta.

  • Dywan który trafia do naszej pralni jest metkowany, mierzony oraz fotografowany.

  • Dywany które posiadają frędzle, mierzone są wraz z ich długością.

  • Klient ma obowiązek poinformować pracownika pralni przyjmującego zamówienie o wszelkich próbach samodzielnego czyszczenia (zapierania), nietypowych zanieczyszczeniach (przede wszystkim zabrudzenia mogące powodować brzydki zapach, takich jak: uryna, wymiociny, mleko, pleśń) oraz ewentualnych naprawach (zszywanie, podklejanie). W przypadku nie poinformowania o w/w zdarzeniach, reklamacje nie będą uwzględniane.

  • Dywany z wiskozy, bawełny oraz jedwabne z powodu możliwości uszkodzenia niepowtarzalnej struktury są przyjmowane wyłącznie na odpowiedzialność Klienta.

  • Dywany klejone, podklejane, usztywniane mączką kostną mogą ulec rozklejeniu. Pralnia nie ponosi odpowiedzialności za tego typu dywany. Klient zleca czyszczenie takiego dywany wyłącznie na własną odpowiedzialność.

  • Dywany klejone, wiskozowe oraz z elementami skórzanymi przyjmowane są warunkowo i wyłącznie na odpowiedzialność Klienta.

  • W miejscach intensywnie użytkowanych takich jak obszycie krawędzi dywanu lub frędzle – proces prania może spowodować uszkodzenia. Pralnia nie ponosi odpowiedzialności za tak powstałe uszkodzenia.

  • Pralnia dywanów nie odpowiada za ukryte plamy, które pojawiają się po praniu.

  • Pralnia dywanów pomimo profesjonalnych maszyn, środków czyszczących oraz skrupulatności pracowników, nie daje gwarancji skutecznego i całkowitego usunięcia plam. Skuteczność odplamiania zależy od takich czynników jak: rodzaj materiału z jakiego został wykonany dywan, ewentualnych prób wcześniejszego odplamiania metodami „domowymi”, czasu w którym dywan został narażony na zabrudzenia, a przede wszystkim od pochodzenia zanieczyszczeń.

  • Pralnia nie gwarantuje całkowitego usunięcia przykrych zapachów takich jak np.: mocz, stęchlizna, wymiociny. Dotyczy to szczególnie dywanów klejonych.

  • Pralnia dywanów informuje, że wskutek użytkowania dywanów, zwłaszcza z wysokim włosem (shaggy) oraz włóknach polipropylenowych i akrylowych mogą występować uszkodzenia takie jak rozdwojone końcówki lub miejsca wydeptane, które tworzą obszary o innych odcieniach niż reszta dywanu. Jest to spowodowane użytkowaniem takiego dywanu i nie jest wynikiem nieprawidłowo wykonanej usługi.

  • Pod wpływem światła, a zwłaszcza światła słonecznego zawierającego promienie UV, dywany blakną tracąc swój oryginalny kolor. Po dokładnym praniu różnice w kolorze mogą ulec uwydatnieniu jest to naturalne i nie podlega reklamacji.

  • Po praniu, dywany i chodniki mogą nieco stracić sztywność oraz ulec nieznacznemu skurczeniu, jest to naturalne i nie podlega reklamacji.

  • Czas rozpatrzenia reklamacji przez pralnię dywanów wynosi do 14 dni.

  • Usługa dodatkowa Express 48h może być niedostępna w okresie przedświątecznym. Usługa dotyczy wyłącznie dywanów dostarczanych i odebranych osobiście przez Klienta.

  • Pralnia dywanów zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania zlecenia bez podawania przyczyny.

  • Czas wykonania usługi wynosi 7 dni roboczych. Może on jednak ulec wydłużeniu do 14 dni roboczych w okresach przedświątecznych lub zleceniu odbioru i dostawy dywanu.

  • W przypadku nieodebrania przez Klienta przedmiotu usługi w ciągu 6 miesięcy od daty wystawienia potwierdzenia zlecenia, przedmiot zostanie oddany do utylizacji bądź na cele charytatywne.

  • Pralnia nie ponosi odpowiedzialności za szkody których nie można było przewidzieć przed procesem prania dywanu, a które wynikają z niedostatecznej trwałości farbowania, zbiegania się materiału, złego oznakowania, impregnacji i innych ukrytych wad.

  • Pralnia nie gwarantuje usunięcia wszystkich plam i przebarwień (w szczególności z dywanów wełnianych) powstałych po kawie, herbacie, moczu, tuszach, tonerach, sadzy, węglu, flamastrach, klejach, farbach, plastelinie, modelinie itp. A także w przypadkach podejmowania prób samodzielnego czyszczenia dywanów przez Klientów chemią nie przeznaczoną do tego celu.

  • Każdy dywan o wymiarach nie przekraczających 1m2 liczony jest jak 1m2.

  • W przypadku zaginięcia lub zniszczenia dywanu pralnia zobowiązuje się do zwrócenia klientowi do 60% wartości dywanu.

  • Reklamacje przyjmowane są po okazaniu paragonu/ kopii zlecenia w terminie nie dłuższym niż 24h od momentu odbioru dywanu.

  • Zlecenie prania dywanu Pralni Gorzej nie będzie jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem powyższego regulaminu przez Klienta.